Bestelproces


Worden verzendkosten in rekening gebracht?

Vanaf een orderwaarde van 100 euro Excl. Btw wordt uw bestelling door heel Nederland gratis bij u thuis of op locatie bezorgd, helaas ontkomen we er niet aan om verzendkosten in rekening te brengen als u beneden de 100 euro excl. Btw iets wilt bestellen.

Aankoopbedrag Excl. Btw :                                

          € 0,00          Tot         € 75,00         Verzendkosten           €10,00
         € 75,00         Tot         € 100,00       Verzendkosten           € 5,00
        €100,00         Tot         en hoger       Verzendkosten           Gratis

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden u de volgende 4 veilige en vertrouwde betaalmethodes aan:

- iDEAL

Internetbankiert u bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u gebruikmaken van onze iDEAL betaalmodule. Zo kunt u uw bestelling tijdens het bestelproces direct betalen. Dit gaat op dezelfde manier als internetbankieren, alleen staan nu alle gegevens al voor u klaar om te betalen. Als u uw e-mailadres opgeeft, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw betaling. 

- PayPal

U plaatst een bestelling in het winkelmandje. Bij het afrekenen kunt u aangeven dat u met PayPal wilt betalen. Klik hiervoor de betalingsmethode 'PayPal' aan. Vervolgens wordt u doorgeleid naar PayPal waar de betaalopdracht voor u klaarstaat. Paypal vraagt u een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt vervolgens direct van uw account afgeschreven. 

- Per bank (vooruitbetaling)

U plaatst een bestelling in het winkelmandje. Bij het afrekenen kunt u aangeven dat u zelf na het bevestigen van de bestelling de betaling verzorgt. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de betalingsmethode 'Per bank'.

Nadat u de bestelling heeft voltooid, maakt u het orderbedrag via internetbankieren over op ons bankrekeningnummer (Rabobank te Assen; bankrekeningnummer NL77 RABO 0153.2644.89 ten name van HGT International).

Als u geld overmaakt vanaf een buitenlands bankrekeningnummer, dient u voor de betaling de volgende BIC code te gebruiken: BIC: RABONL2U.

- Factuur

Indien uw order een zakelijke bestelling betreft kunt u bij ons op factuur bestellen. Wij verzoeken u bij een eerste bestelling uw BTW nummer + kopie KvK te mailen naar info@neopreen-kabel.nl en het orderbedrag binnen 8 dagen over te maken op ons bankrekeningnummer (Rabobank te Assen; bankrekeningnummer NL77 RABO 0153.2644.89 ten name van HGT International).

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten afleveren?

Ja, in dit geval dient u dit afleveradres, naast het factuuradres, op het bestelformulier te vermelden.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Ja, uiteraard kunt u uw bestelling ook afhalen in onze winkel. Dit kunt u aangeven bij het plaatsen van uw bestelling. De materialen zijn op afspraak af te halen op het volgende adres: A.H.G. Fokkerstraat 18-L, 9403 AP in Assen.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. Na verzending ontvangt u een factuur per e-mail, deze nota geldt als aankoopbewijs.

Op welke dag wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij trachten het gehele assortiment op voorraad te hebben en binnen 24 uur (mits de bestelling op een werkdag voor 17.00 uur is geplaatst) te verzenden. Tenzij anders vermeld bij de levertijd van het product en/of gedurende feestdagen. Wij leveren niet op zaterdag.

Op welke wijze wordt de bestelling bezorgd?

Alle pakketten versturen wij per pakketdienst. Grotere gewichten of lengtes versturen wij per expediteur. Bij uw afwezigheid tracht de pakketdienst het pakket af te geven bij de buren of zal op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren worden gedaan.

Klachtenprocedure

Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen gereageerd. 

- Per e-mail: info@neopreen-kabel.nl

- Per telefoon: +31 (0)592 407600

- Per brief: A.H.G. Fokkerstraat 18-L, 9403 AP ASSEN

Mocht u uw vraag hierboven niet zijn tegengekomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Neopreen-Kabel.nl stelt iedere reactie op prijs en wij horen graag uw mening.